Chilis bab

Címkék: saját recept

2011.10.29. 09:29

Chilis bab

 

 

Sziasztok, én lennék az a bizonyos "Gyulám". Sajnos mostanában párom nagyon elfoglalt, és nincs ideje finomakat főzni nekem, ezért most én ragadtam fakanalat helyette. Igen, jól sejtitek, ez egy lényegesen egyszerűbb étel lesz, amit akárki pillanatok alatt össze tud pakolni, és nagyon jól lehet vele lakni :)

Hozzávalók:
50 dkg darál marhahús, de lényegében sertés, és pulyhahús is tökéletes
2 fej vöröshagyma
1 fej lilahagyma, mert én jó hagymásan szeretem :)
1-2 gerezd fokhagyma, hogy ne a vámpírok egyék meg
5-6 db paradicsom és Ketchup vagy sűrített paradicsom (Én mindegyikből szoktam rakni)
3-4 paprika (Itt jó ha ebből 1-2 csípős :) De ha nem csak a csípőset kedvelők kedvére szeretnénk főzni, akkor főzhetjük nélküle is, a végén csodásan lehet ízesíteni Black Mambával!
fehér és vörösbab konzervek (én 3 vörösbab és 1 fehérbab konzervet használtam)
Csakis Bonduelle kukorica konzerv (nyugodtan rakhatunk kettőt is bele főleg, ha szeretjük a kukoricát)
Darált paprika (ha van, akkor a házi a legjobb, de Erős Pista/Édes Anna is megfelelő)

Frissen őrölt bors
2 tk fűszerpaprika
2 tk olíva olaj



 

Elkészítés:

Felaprítjuk a hagymákat, nem túl apróra. Egy serpenyőben felforraljuk az oliva olajat, majd belerakjuk a hagymát, és megpirítjuk.

Ezután a darálthúst is belerakjuk, és addig sütjük, míg a színe meg nem változik :)
Majd beleszórjuk a sót, borsot, fűszerpaprikát és jól elkeverjük. (Én egy kis vegetát is tettem bele, biztosra mentem :) )

Felvagdaljuk a paradicsomot, a paprikát, és ezt is a serpenyőbe rakjuk.
Mikor már jól megdinsztelődtek a zöldségek is, teszünk hozzá Kechupot, mindenféle paprikakészítményt, és jól összefűzzük.

Közben kinyitjuk a konzerveket, és egy nagyobb fazékba öntjük őket, úgy ahogy van, a levét is.

Most a serpenyő tartalmát beleöntjük a fazékba, és óvatosan elkeverjük, nehogy szétkenjük a babokat.

Már csak kicsit össze kell rottyantani, és már kész is.

 

 

Óvatosan! Irgalmatlanul sokat meg lehet belőle enni, ha nem figyelünk :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gordon.blog.hu/api/trackback/id/tr223337541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása